13 Ekim 2014 Pazartesi

Evet oldu galiba....


      40 yaşında bir kadın dediğime bakmayın aslında 40 yaş merdivenlerinin ikinci basamağını da çıkmış bulunmaktayım.Evlilik çoluk çocuk derken bu yaşa nasıl geldim hala anlamış  değilim.Artık çocuklar büyüdü bana ihtiyaçları kalmadı uğraşlarım azaldı galiba diye düşünürken neden olmasın dedim birden ben neden bir blog açmayayım.
   
      Yazmayı da okumayı da seviyorum.Vaktim de bol eh az buçuk bilgisayardan da anlıyorum
 neden olmasın.
    
     Küçük ergen oğluma gittim önce ''Oğlum blog açmak istiyorum yardım eder misin?'' dedim.
''Anne ben anlamam internete bak'' dedi.Biraz bozuldum önce, sonra ''hıhh google varken sana ihtiyacım yok'' edasıyla geçtim bilgisayarın  başına.Birkaç ay önce kardeşimin açtığı ahkemin.com adlı bloğu inceledim önce gerçi bütün yazıları defalarca okudum ama bu sefer farklı bir gözle baktım.Sonra blog nasıl açılır diye sordum google babaya sağolsun açıklamalarıyla gösterdi.Facebook instagram twitter derken şimdi de bir blog yazarıyım galiba bakalım daha neler göreceğiz.
    
     Az önce burun kıvırdığım küçük ergenime işim düştü gene sayfa düzeni nasıl olacak nasıl paylaşılacak gösterdi sağolsun bu sefer annesinin heyacanına ortak olarak hemde...

       '' İlk yazında benden bahset anne '' dedi.Ne olacağına karar verememiş küçük ergen oğlum benim arkadaş canlısı, gezmeye meraklı ,biraz haşarı ama annesine kıyamayan küçük ergenim yardımların için teşekkür ederim iyi ki varsın.

       Evet oldu galiba..  Artık iki hobimi bir araya getirme vakti geldi.İnternet ve edebiyat..
Hadi bakalım kolay gelsin......................
      
  Yazmak istediğim o kadar şey var ki kafamda, kırk yılda meğer ne kadar çok şey birikmiş şöyle bir gözden geçirdim de bunların neresinden başlasam, sıraya mı koysam yoksa geçmişi bırakıp yaşayacaklarımı mı yazsam bilemedim şimdi.
 Başlamak bitirmenin yarısıdır demiş büyükler... başladık bakalım hadi hayırlısı Allah bana kolaylık sizlere de sabır versin............

6 yorum:

  1. Daha nice 40'lara .... Çok iyi ettin ... Çok güzel olmuş ...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim arkadaşım iyi mi ettim kötü mü ettim zaman gösterecek...

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim Ümran'cım..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim.Senar abla devamı gelecek inşaalah

    YanıtlaSil