26 Ağustos 2017 Cumartesi

Bugün benim Doğum günüm

Bugün benim doğum günüm....Geçmişe dönüp baktığımda geride bıraktığım kocaman kocaman yıllarım var benim.....
  Hiçbir zaman keşke demediğim iyi ki yaşanmışlıklarım var....
   Gözyaşlarıyla umutsuzluğa düştüğümde elimden tutan dostlarım var....
  Bir fotoğraf karesinde gülümseyerek hatırlanacağım güzel arkadaşlıklarım var....
   Kalp kırıklıklarım da var benim,can acımalarım da,doğumun mucizesine tanık olup ölümün acısıyla sınandığım zamanlarım da......
   Başkalarının dertlerini dert edinip onlara çözüm bulmaya çabaladığım yıllarım var...
   Okuyarak,gezerek,seyrederek öğrendiklerim var.....
  Zamanla yarışmayı bırakıp,zamanla yaşamayı öğrendiğimde kendimi ararken kaybolduğum,bulduğumda büyüdüğüm,büyüdüğümde olgunlaştığım yıllarım var....
    Sisler içindeki çocukluğum,asi ergenliğim,ayaklarımın havada olduğu gençlik yıllarım var.....
   Teşekkürlerim var hayatta......
Beni dünyaya getiren anne ve babam için,
Hayatta yalnız olmadığımı hissettiren kardeşlerim için,
Hayatın zorluklarını birlikte omuzladığım eşim için,
Veeee Yaradan'ın avuçlarıma emanet olarak bıraktığı evlatlarım için....
 Bugün bir yanım sevinç bir yanım hüzün.Çok değil 44 yıl olmuş hayata "Merhaba"diyeli,bundan sonrası,bundan öncesini aratmasın diliyorum ve kendi kendime"İyi ki doğmuşum beee,herşeye rağmen hayat çok güzel"diyorum.Ve bir şarkı armağan edip kendime günün tadını çıkarmaya gidiyorum.
   26/08/2017 İSTANBUL

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder